گوگل می خواهد واتس اپ WhatsApp را به قیمت یک میلیارد دلار بخرد (شایعه)
 
تکنولوژی جدید

 WhatsApp Logo

  اپلیکیشن واتس اپ WhatsApp از آن دسته اپلیکیشن هایی است که تقریباً برای تمام سیستم عامل های موبایل موجود است و طرفداران زیادی دارد. حالا شایعه شده این اپلیکیشن که دیگر در ایران قابل استفاده نیست قرار است توسط گوگل خریداری شود. بنابرگفته های منابع ناشناس گوگل می خواهد این اپلیکیشن را با قیمت یک میلیارد دلار خریداری کند.

این شایعه از آنجایی نشئت می گیرد که گوگل می خواهد سرویس یک پارچه ارسال پیغامی با نام بابل Babel بوجود آورد. به خاطر همین، واتس اپ می تواند در این پروژه کمک شایانی به گوگل کند. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که گوگل بتواند واتس اپ را خریداری کند. در همین اثنا گفته می شود فیسبوک هم علاقه زیادی به اپلیکیشن های ارسال پیام از خود نشان می دهد و ممکن است یکی از رقبای گوگل برای تسخیر واتس اپ به شمار رود.

کاربران سیستم عامل آی او اس برای داشته واتس اپ باید یک دلار بپردازند. این درحالی است که سیستم عامل های ویندوزفون و اندروید می توانند یک سال بطور رایگان از این اپلیکیشن استفاده کنند اما برای استفاده در سال های بعد باید یک دلار بپردازند. بد نیست بدانید واتس اپ دومین اپلیکیشن پولی محبوب در اپ استور به شمار می رود. گفته می شود درآمد این اپلیکیشن سالانه ۱۰۰ میلیون دلار باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:گوگل,خرید,واتس اپ,, :: 14:59
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 58505
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1